torsdag 27 maj 2010

ICC börjar bli tråkig

Börjar bli lite tjatig med ICC nu. Körde 25 manna pug igår, som vanligt bara fyra första bossarna. Allvarligt talat, vi har en 20% buff där inne nu och hur svårt kan det vara att få ner några bossar till men det verkar som folk på vår server lever kvar i tiden då ICC var nytt. Men men 4 sura bossar blev det och jag fick lite frost emblem.
Har kommit till en punkt jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mina emblem så jag hade runt en 120 stycken igår så jag stack till Dalaran och shoppa mig en ny OS chest, [Castle Breaker's Battleplate]. Slängde på lite enchants och [Bold Cardinal Ruby] men insåg efteråt att jag har börjat få en del ArP så det kanske är dags att byta till ArP gem nu. Får läsa på lite om detta idag. Blir ju billigt att än en gång byta alla mina gem (11 st denna gången).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Hamerix är. Har du hunnit se över bemanningen i guilden avseende Prot Tank?

Qonos sa...

japp just nu behöver vi inget folk och kommer inte behöva det förräns senare OM vi ska börja köra ICC 25 manna i guildet. tyvärr. kan alltid komma in som trial och hoppas på att en raidplats öppnas men det är inget jag kan lova dig för tillfället.

Skicka en kommentar