måndag 19 april 2010

Alla bra idéer är kanske inte så bra

Ok jag hade druckit lite öl och whisky innan jag satte mig vid datorn i lördags. Tillräckligt mycket för att tycka att det vore en bra ide att se vad det gjorde med min DPS om jag byta alla mina arp gem mon strength.
Tillräckligt mycket för att jag skulle tycka att det var jobbigt att växla emblem eller sticka till SW för att köpa gem för honor. Logga bank alt och skicka var ju mycket lättare.
Tillräckligt mycket för att köpa Dragon´s eye på AH istället för att använda mina JC tokens.
Sagt och gjort. Spenderade cirka 1800 guld på gem till min OS som jag egentligen inte bryr mig om alls då jag hellre säljer saronitegrejerna jag köpt för frost emblem än köper OS gear.
Och DPSen då? Nej inte ett skit ändrades den. Jag måste inse att det är mig det är fel på och mina mina spec/gear/gem etc. För nu har jag provat gemma om och jag har bytt från arms till fury (igen).

Det blir helt enkelt att sätta sig i skolbänken och lära sig hur jag ska komma över 3k dps hehe.



(jodå dagen efter fixa jag gem för emblems och sålde, men det var inte till samma priser som jag hade köpt gemen dagen innan för)

2 kommentarer:

Angelica Jansson sa...

Va roligt att läsa en blogg helt dedikerad till wow, keep it up :)

-Angi

Qonos sa...

tack! i will! ;) och välkommen :D

första kommentaren på länge nu, har folk övergett mig? hehe

Skicka en kommentar