måndag 31 maj 2010

Swift Zulian Tiger

I lördags var jag inte i ZG igen för att springa min mount runda, denna gången var det någon i guildet som hängde med som healer så jag gick som DPS. Anledningen till att jag tog han med mig var att innan rundan sa han "jag kommer inte rolla på någon mount om dom droppas". Men han blev nog bra sugen när vi fick ner ena bossen och [Swift Zulian Tiger] droppades. Äntligen! Nu har jag bara en mount kvar att få tag på där inne. Med tanke på att drop raten är 0.7% enligt wowhead så har jag ändå haft tur för jag tror inte jag har varit där inne mer än 15 gånger eller så.
Dock inte riktigt lika mycket tur som när jag fick [Rivendare's Deathcharger]. Den droppades tredje eller fjärde gången jag döda den bossen och då var jag bara där inne för att farma reputation.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Stort Gratz!!
Det här är ju det coolaste landmountet och "a price to everyone´s collection".
Men dropraten avskräcker ju naturligtvis och det är den stora anledningen till att jag inte har skaffat den...

Qonos sa...

Tack! kommer på mig själv att jag springer med den lika mycket som jag glider runt i choppern nuförtiden :)

Steph sa...

Grattis! :)

Qonos sa...

tackar!

Skicka en kommentar