torsdag 4 februari 2010

Lich King är död

Ett guild i usa var först med att döda Lich King i tio manna versionen och det Europeiska guildet Ensidia var först med att få ner han i 25 manna verionen, även om visade sig ha buggat och blivit aningens lättare bara för deras rogues hade använt sig av Saronite Bombs. Men död är han och jag kan inte se att det är deras fel utan Blizzards. Det är ju ingen som kan inbilla mig att ni skulle slutat använda något som är bra för raiden bara för att det kanske inte är tänkt att det skulle fungera?

Själv fick jag nöja mig med att få ner Toravon i 10 manna versionen. Tyvärr han jag inte hitta någon grupp till 25 manna versionen förrän det var för sent. Och inga warrior drops droppades, tycker det börjar bli min tur med lite nya gear snart så vi får se vad som händer i ICC ikväll.
Efter fighten redigerade jag mitt inlägg: "Bossfight: Toravon". Och jag måste säga att detta var antingen ett ruggigt enkel match eller så hade vi bara tur med vår pug. Jag gissar på det första för jag såg inte större svårigheter med den.

EDIT: Ensidia blev fråntagen world first och blev avstängda i 72 timmar för att de hade dödat han och utnyttjat buggarna (enligt Blizzard)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar