torsdag 28 januari 2010

Tillslut kom vi in i ICC igen

Igår var det guildraid och det är vid sådana tillfällen man kanske hade önskat att man befann sig i ett mer organiserat guild än man är, hehe. Jag loggar på och får höra att invites skulle börja 19.50, men blev fördröjt för någon person skulle komma hem runt 20.15. Folk ringer folk för att se om de kommer eller ej, och ja 21.30 går vi in i ICC och börjar rensa lite trash. Väl framme vid Lord Marrowgar så vaknar min 1½ åriga son mitt i fighten och det blir en wipe. Naturligtvis så tog han tid på sig att somna igen och när jag väl kommer tillbaka till datorn så görs en ready check och jag hinner inte trycka ready innan jag hör min son igen. Men efter ett tag så kör vi bossen och lyckas utan några större problem ta död på han få med oss [Boned].
Vidare stack vi och tog ner två bossar till utan några större problem, och efter att ha misslyckats förra gången med att hoppa över mellan skeppen eftersom jag hade min jetpack på lite väl konstig keybidning så gick det utan problem denna gången. Som vanligt inta tank loot, men vi fortsätter antagligen ikväll att tränga oss djupare in i ICC. Det är tänkt att börja 20.30, men vi får väl se...

Varför ska man tycka folket i guildet är så trevliga att man inte lämnar dom trots allt strul med att hålla raidtider?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar