fredag 16 juli 2010

Första veckorna på nya servern

Då har man äntligen börjat göra sig lite hemmastad på den nya servern som är Darksorrow. Kört lite puggar. Visst det är mycket lättare att hitta puggar där då servern är bättre befolkad med alliance än den förra. Mer folk betyder även att det finns fler som inte har en aning (läses inte är lika nördiga som t.ex jag är).
Kört icc 25 pug, som vanligt bara 4 första bossarna. Körde en icc 10 pug igår, "lockade" folk med att köra några bossar i heroic. Men det visade sig att de inte fattat att de fixa den buggen för en månad sen. En som var med i raiden skulle tydligen logga sin main och starta heroic när det behövdes. Men det visade sig såklart att han hade blivit kingslayer samma dag och trodde att han fortfarande knde stanna utanför raiden och starta det. När ska folk lära sig att de satt stopp för det där för länge länge sen.
Har bara varit i nya raiden en enda gång och då lämna folk efter en, ja en, wipe trotts att det var första dagen den släpptes och ingen hade såklart varit där tidigare.

Uppe i 21 gånger på gunship i 10 manna utan att ha fått den där jävla skölden. Det är inte utan man blir sur när OT igår hade kört den 4-5 gånger normal och 1 gång heroic innan han fick heroic skölden. Tror det ligger i mitt öde att jag aldrig ska få den skölden.

4 kommentarer:

Steph sa...

Så irriterande när det man vill ha aldrig droppar. Jag lyckades aldrig få min efterlängtade trinket ifrån Rotface och nu orkar jag ändå inte ta upp raidandet igen, spelar ju betan istället, och njuter av sommaren.

Hoppas att du får din sköld snart ändå!

Qonos sa...

ja jag såg att du fick ta del av betan. Jag vet inte om jag är avundsjuk eller inte. Hade varit kul som fan att kolla men samtidigt så är allt gammalt när det väl släpps. men iaf GZ! äsch finns nya sköldar med 20x armor i cataclysm så tar dom istället :) nej jag kommer nog köra icc 10 varje vecka tills cata kommer

Anonym sa...

Hallå Hamrix här, tur att jag inte la en transfer till din fd server :) Hur kommer det sig att du bytte server?

Qonos sa...

resten av guildet ville det.. vi var bara 20-30% alliance på servern (tror faktiskt det var så lågt) att vi insåg att vi bara skulle bli gankade när det var dags att lvla i cataclysm.

Skicka en kommentar