tisdag 20 juli 2010

En bankalt och en slav är ett måste

En sak som är lite halvdrygt när man byter server (i alla fall om man är snål som jag och bara flyttar en gubbe) är att man måste ha en ny bankalt och en ny slav.
Min bankalt är en precis som på förra servern en Gnome Rogue, mest för att jag vill ha [Sprint]. Så den måste levlas upp till lvl 10, även om jag inte orkat ta tag i det än.
En slav är också bra att ha och här har jag precis som förra servern valt en DK, mest för att den når 80 snabbast.
Eftersom min main har JC och Enchanting så behövs en slav för att ha någon som hugger stenar till min JC när cataclysm kommer. Min lilla slav har även Herbalism (japp ger pengar). Än så länge har jag inte levlat upp dessa sakerna men ska ta tag i det så fort han dingat 80.

Att levla DK idag är inte lika drygt som det en gång har varit tack vare där där random dungeoun grejen. 2st heirlooms gear som jag köpte idag så lär det gå ännu lite snabbare. När min slav sen nått 80 så kommer jag köra lite random HC för att:
1; få gear så han är klar att ge sig ut i Cataclysm.
2; att få lite frost emblem att köpa [Primordial Saronite] som ger lite guld på AH.

Dock var fantasin inte på topp den dagen jag skaffa dessa så BankOfQonos och SlaveOfqonos fick de heta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar