onsdag 30 juni 2010

Sköldjävel!

Oki nu är jag trött på gunship battle. Kört den fighten nu 18 gånger (10 manna versionen) och inte fått min tank sköld varken normala eller heroic versionen. Av dessa 18 gånger har den droppats en gång i normala versionen och då gav jag bort den då off tanken behövde den ungefär en 300% mer än mig. Lite surt nu att han inte spelar särskilt mycket och jag står här och hoppas vid kistan varje vecka.

Dock fått min OS hjälm med så nu är det bara lite ringar och trinkets för att komma upp i ilvl 251+ på alla. eller nej fan bracers med tror jag det var.

Men i alla fall.. sol ute = mindre spel och mer öl. :D

fortsatt trevlig sommar!

3 kommentarer:

Steph sa...

Saknar ditt bloggande, snart skickar jag över lite regn...

Unknown sa...

Ha ha ha...
Jag håller med.

Qonos sa...

ska försöka bättra mig ;)

Skicka en kommentar