tisdag 20 juli 2010

Börjar lära mig min OS

har börjat få en rätt OK off-spec. Förutom att mina gear är ganska OK så har jag även lärt mig hantera den lite bättre och ligger inte längre sist i raider och oftast överst när jag kör random HC.
Tänker mest på min OS för att kunna levla lite snabbare och smidigare när väl Cataclysm kommer. Hela spelet känns just nu som att man bara väntar på cata, spelar inte lika mycket som innan p.g.a. sommaren. Men även det faktum att det inte händer så mycket. OK jag har min sköldjävel att få tag i och sen har guildet The Ruby Sanctum att ge oss in i efter semester tider.

1 kommentarer:

Steph sa...

Haha själv blir jag lite smågalen på all väntan, vill börja raida igen samtidigt som jag känner att jag inte orkar, är ju osäker på hur hösten ser ut för mig med vad gäller jobb/plugg.

Skicka en kommentar