måndag 31 maj 2010

N00b!

Ibland önskar man att man hade tagit reda på lite fakta innan man gjorde nått. ;)
I helgen skulle jag ge mig ut på jakt efter en blå drake och naiv som jag var satte jag upp mig på The Oculus och körde igenom den, men ingen drake men fick iaf [Make It Count].
JAJAJA jag vet att man måste sätta sig i random hc för att få den där påsen som kan innehålla den blåa draken. :( Men jag visste inte det då.
Så det var bara att sätta sig på en massa random hc i helgen, och lämna om det blev någon annan. Vilket det såklart har blivit varje gång hittills. Det tar lite tid att köra detta då 30 minuters straffet för att lämna en hc gör det lite jobbigare. Men den tiden kan man ägna åt att questa efter loremaster. Eller som i lördags när jag uppdatera ett addon och och mitt UI gick käpp rent åt h*lvete. Så då fick jag radera WTF och sätta mig ner och göra alla inställningar igen.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Det tog ett par rundor innan jag fattade det också...

Skicka en kommentar