onsdag 10 februari 2010

What A Long, Strange Trip This Will Be


Februari är här och achievementjakten är i full gång för alla som vill komma åt ett eget exemplar av Violet Proto-Drake (310% mount). En mount som egentligen inte är så svår att få tag på men det tar tid, ja ett helt år faktiskt. Allt man behöver göra för att få denna är att göra alla "meta achievements" på varje world event så man får [What A Long, Strange Trip It's Been]. Just nu är Love is in the Air i full gång och på söndag börjar Lunar Festival.
Själv får jag min lilla lila drake i maj om allt går sin väg för då har jag ett enda achievement att fixa under Children's Week. Det svåraste enligt mig då det är ett PvP achievement, [School of Hard Knocks], och jag hatar PvP. Ett achievement jag fullständigt sket i sist, vilket jag kan ångra mig lite idag. Eller inte fullständigt, jag kämpa för att få 1 av 4, men gav sen upp för det var så trist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom (Blizzard) borde ta bort School of Hard Knocks, eftersom den är omöjlig om du inte är PvP speccad eller har gedigen erfarenhet utav PvP. Enda chansen är ju att alla i BG gruppen jobbar för att just DU skall få din achievement. Kass! Ta bort den, snälla Blizzard.

Qonos sa...

kan inte mer än instämma... :)

Skicka en kommentar