lördag 20 februari 2010

Blizzard ge oss en ny typ av väska!

Nu är det dags för Blizzard att introducera en ny typ av väska i spelet. I och med att Dual Talent Specialization lanserades så har det blivit att man springer runt med mer och mer gear i sina väskor. Själv springer jag runt med TANK, DPS och en halvuppsättning PVP gear + några gear för att kunna ändra om lite inför de olika typer av bossarna.
Visst jag har plats till dom i väskorna, har alltid 1-2 väskor tomma nu när man inte questar längre.
Men det som är irriterande är när man byter gear så landar de lite hur som helst i väskorna. I alla fall när jag byter från tank till dps gear så landar alltid min sköld på "fel plats".
Blizzard, ge oss en väska med 32 slots som bara kan innehålla gear. Det finns för mining, hearbing och så vidare så varför inte en till våra gear?

Lär ju inte bara vara jag av alla miljoner spelare som har detta "problemet", eller?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar