tisdag 26 januari 2010

Addon: Altoholic

Ett av mina "bra att ha" addon är Altoholic som är helt underbart om man har minst en alt. Själv kör jag inte så mycket med olika alts utan har två stycken som finns men som jag sällan spelar några längre stunder till. Jag har en deathknight som är en slav åt min main. Han har jag levlat upp endast för att använda hans professions som är som är Mining och Herbalism, med andra ord han samlar material till flaskor och till min mains Jewelcrafting.
Sen har jag såklart även en bankalt, som i sig har ett enmansguild med fyra bankslots för att förvara alla mina saker. Och det är här som Altoholic blir riktigt användbart, för även när jag är inloggad på min main så kan jag lätt se om min bankalt har en viss sak i sin guildbank. Med andra ord, det spar mig en massa loggande fram och tillbaka mellan mina karraktärer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar