tisdag 18 januari 2011

Qonos the Kingslayer

Haha, igår fick jag äntligen den där titeln som jag ett tag var inne på att av principskäl inte fixa då jag missa den/de gånger guildet fick ner han.. rensa allt fram till han ett antal gånger men missade alltid när vi skulle få ner han. Men igår så jag en efterlysning av en tank i trade för att få ner han, allt annat var rensat så jag tänkte att det är väl lika bra att få det avklarat.
Men det verkar som att folk tror allt är skitenkelt (vilket det iofs är) och att man inte behöver kunna några tacts alls (vilket man måste trotts allt). SÅ några wipes blev det och ett gäng personer blev utbytta. Men när alla visste vad som skulle göras gick det sjukt snabbt att få ner han.

Bättre sent än aldrig?

[The Frozen Throne (10 player)]
[Fall of the Lich King (10 player)]
[1000 Valor Points]

4 kommentarer:

Marie sa...

Ja du, jag håller helt med, bättre sent än aldrig!
Grattis till LK!
Har tagit ner honom innan cata men innan den löjliga 30% buffen kom. Spelade som dps då så har ingen aning om hur man ska tanka (har dock en aning efter alla runs, haha)
Har rerollat tank nu, några tips?;)
Och ja, jag kan the basics, håll aggro :D

20k leveling sa...

Grattis! Försöker själv att dra den där titeln men det finns inte så många intresserade på mins server :/

Tyranni sa...

Det där känner man allt igen, var inte länge sen jag själv fick titeln. Bara 5 levels försent. :P

Qonos sa...

Marie, hålla aggro är väl det enda man behöver veta, resten är ju bara att testa sig fram.. och att det är tanken som får skit vid wipe (kanske healern) hehe.

20k leveling, tack.

tyranni, hehe ja lite så.. resten av guildet hade tagit han innan men jag missa alltid dessa tillfällena.. rensa fram till han och sen var jag aldrig med på LK. men men.. blev lite skrattande i guildet när jag väl fick den hehe.

Skicka en kommentar