måndag 17 januari 2011

pvp och Uld

I helgen blev det inte så mycket gjort, lite repfarmning och sen en kort pvp runda för achivement.
[Double Rainbow]
[Battle For Gilneas Victory]

Och igår kväll dök det upp en ulduar 25 runda i trade för bara lvl 85 folk så jag stack med där. Tyvärr blev det sent så jag han inte vara med hela vägen till mounten då jag var tvungen att sova lite eftersom jag skulle upp och jobba idag. Men några nya achivement blev det då jag inte kört den så speciellt mycket som 25 manna innan.
[Unbroken (25 player) ]
[Iron Dwarf, Medium Rare (25 player) ]
[Nerf Engineering (25 player)]
[Can't Do That While Stunned (25 player)]
[I Choose You, Steelbreaker (25 player)]
[The Antechamber of Ulduar (25 player) ]
[Disarmed (25 player)]
[I Could Say That This Cache Was Rare (25 player) ]
[I Have the Coolest Friends (25 player)]
[Lose Your Illusion (25 player) ]
[Who Needs Bloodlust? (25 player) ]
[I'll Take You All On (25 player) ]
[Knock on Wood (25 player)]
[Knock, Knock on Wood (25 player)]
[Knock, Knock, Knock on Wood (25 player)]

0 kommentarer:

Skicka en kommentar