tisdag 7 december 2010

Välkommen till Cataclysm...

...fast antagligen inte idag

Jodå jag kom in efter 2 timmars köande. Från början var det 1400 före mig i kön, men men jag fick spelat en liten stund igår i alla fall. Verkar rätt schysst med ändringarna av världen och sen är det som alltid värdelöst att questa när det är ungefär 1000 andra som gör samma quest som man själv gör. Men det kommer väl ordna sig lite senare då många antagligen lär levla bra mycket snabbare än vad jag kommer göra då jag jobbar och har småbarn och tro det eller ej, men även ett litet liv utanför WoW ;)
Än så länge har jag bara varit i Mount Hyjal, men inser att jag måste flyga runt lite och hitta ingångar till dungeouns så jag kan börja köra de med.
Men men ska försöka spela lite ikväll med och kanske till och med lyckas dinga 81, annars tar vi det en annan dag.
Jag har ingen panik med att nå 85 utan det få komma som det kommer...

Nu är det väl mest att vänta på att wowhead ska uppdateras så man kan få lite guider på hur man ska farma rep och var man kan köpa tabarder och lite annat :)
Någon som vet var man kan köpa tabarden till Guardians of Hyjal?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar