fredag 10 december 2010

Så många quest, så lite tid att spela

Igår höll jag på att skicka ett gäng angry birds till Blizzards kontor. Satte på datorn och starta upp wow, mycket riktigt 600 minuters väntan. Käka med sonen, lekte lite, läste böcker, borsta tänder osv. När han hade lagt sig hade det gått 1½ timme, fortfarande 4 timmar kvar att vänta för att få spela. Sticker och fixar lite saker och kommer tillbaka en 20 minuter senare.... Disconnect from server.. WTF!
Visade sig sen att Blizzars startat om serven och jag kunde logga in ganska direkt igen (även om jag tror mig har funnit ett sätt att gå runt kön, vilket ska testas ikväll)

Sen Cataclysm släpptes har jag hunnit få tre achivements:
[Beware of the 'Unbeatable?' Pterodactyl]
[Explore Hyjal]
[Coming Down the Mountain]

Ett litet djur:
Blue Mini Jouster

Dingade även 82 precis innan jag loggade av igår. Han göra en 4-5 quest i
Vashj'ir, annars har jag bara varit i Mount Hyjal och gjort i stort sett alla quest som finns där. Dvs ett gäng mer än vad som behövdes för achivementet. Vilket gjort att jag har en del reputation där nu:


Nu ska jag väl köra i Vashj'ir tills jag blivit friendly med dom så jag kan köpa tabarden sen drar jag nog vidare till ett område där questen ger lite bättre gear.

Körde även en WG igår och det var lite anorlunda med 10 personer i varje lag och en del som var lvl 84. Varför WG? HS on CD och jag behövde 3 (nu 2) vinster till för att få hela WG samlings-acvivementet. Så jag körde det istället för att sätta mig och flyga runt halva världen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar