torsdag 29 juli 2010

Något lite positivt iaf

Igår körde jag en ICC 25-manna som DPS och lyckades få ett trevligt drop, [Deathbringer's Will]. Naturligtvis kom det mer än en /w efteråt att de ville köpa den. Maxbudet låg på 6000 guld, och eftersom det var till min OS så var jag lite frestad en nanosekund. Men det blev inte så jag beslöt mig för att behålla den då den var en bra hjälp att nå upp till de där 80% armor penetration som jag vill nå upp till. Ligger på 76-77% nu så jag börjar närma mig det där. Rätt nöjd ändå att ligga så pass bra med tanke på att jag inte raidat som DPS speciellt mycket. Som vanligt i de 25 manna ICC puggar jag deltar i så blev det bara 5 bossar. Jag förstår inte hur det är möjligt att folk inte klarar av mer nu än precis när ICC släpptes. Detta trotts att det är en 30% buff. Ofattbart, för så svår är inte ICC.

Körde weekly raid idag och lyckades få ett achievement jag inte hade tidigare [Stokin' the Furnace (10 player)], så nu är jag uppe i 7300 poäng.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar