fredag 30 juli 2010

Dessa underbara puggar

Det här med att pugga raider. Förra veckan kom jag i en ICC10 pug som tog ner 11 stycken på en kväll varav 3-4 styckan var i hc. Dock fick vi inte ner Lich King och då jag stör mig på detta så pugga jag en till igår då guildet inte börjat raida efter sommaruppehållet. Dom hade gjort 8 bossar innan och hade Blood och Sindragosa och såklart Lich King dagen innan så jag tänkte att nu äntligen.
Efter att ha varit noga med Achivement och GearScore så tog det en 30-45 minuter att få ihop folket. Verkar hur lovande som helst. Men efter 1 timme och 45 minuter så stod vi fortfarande framför Sindragosa då vi hade några som "lagga" (en lagga så mycket att trotts att vi spamma "HERO" i /rw i en 4-5 minuter så kunde han inte trycka på den knappen/tangenten eller så ja var han bara en slacker. Så en annan lämna på grund av han och sen lämna han med (denna personen hade GS 6100+). Så trotts sitt höga GS så kunde han inte spela, så än en gång GS är inte allt. Jag tror nästan det är så att han hittat det där kontot på Ebay.
Men i alla fall så fick vi in nytt folk och körde Sindragosa en gång och folk blev såklart instängda i de där isgrejerna och det blev wipe. En av de nya klaga på lagg och skulle starta om sin router eller nått. Detta tog tid så jag och några andra gav upp, han skulle aldrig komma tillbaka. Så den där raiden som annonserades ut att vi snabbt skulle ta oss till Lich King och sen ha god tid att ta ner han - det sket sig.

Fick i alla fall en OS ring [Thrice Fanged Signet].

3 kommentarer:

Rickard sa...

Va tråkigt att det inte gick din väg. Men samtidigt kan jag känna att det är härligt att folk som frenetiskt kräver achiev och gs failar. Man borde ge folk som e hungriga och någorlunda bra gs en chans också. Bättre tur nästa gång.
Ha det bra.

Qonos sa...

Instämmer helt där, hellre brain än GS!

Unknown sa...

Jag kunde inte hålla med mer...
Jag hoppade inte på ICC-tåget i tid och står där, med 5k+ i GS men inga Achivements, och kommer inte in i ICC...
Tråkigt...

Skicka en kommentar