måndag 3 maj 2010

I made him an offer he couldn't refuse


Det mesta går att köpa för guld.
Jag var i en 25 manna pug i ICC i helgen. Den värsta puggen på länge men tillslut lyckades vi få ner de fyra första bossarna i alla fall och en [Protector's Mark of Sanctification] droppades och jag fick 12 på /roll och nån hunter vann den. Eftersom jag har pengar så skickade jag iväg en /w till han och bad att få köpa den och gav han ett pris jag var bered att betala, men fick inget svar.
Dagen efter när jag loggade in så hade jag fått ett mail och tydligen så var mitt pris så pass bra att han inte kunde göra annat än att sälja den till mig. Senare på kvällen var vi båda online och kunde köra en trade, jag lite bättre gear (Det var långt ifrån prisvärt men vafan) och han blev än rik hunter :)

Så nu springer jag runt med [Sanctified Ymirjar Lord's Greathelm], visst jag skulle gärna vilka ha två stycken [Protector's Mark of Sanctification] till, men det är inget jag kommer att betala för (I alla fall inte den summan jag gav för denna) då jag klarar mig bra med 2 sets bonusen.

Det mesta går att köpa för guld, och någonstans måste man ju göra av med guldet. Trots detta inköp så har jag fortfarande så pass mycket guld att jag inte känner mig fattig än på ett tag. :)

2 kommentarer:

Michael Jansson sa...

Hur mycket gav du för [Protector's Mark of Sanctification]????

Qonos sa...

en summa han inte kunde motstå ;) dvs mycket mer än vad den skulle vara värd antar jag :) Men då guld inte är nått problem nuförtiden så fick han 7000 guld eller om det 6500 minns inte.

Skicka en kommentar