söndag 2 maj 2010

Den långa resan är över!

Igår hade jag hjälp av en i guildet och en stor portion tur med mig då jag lyckades ta de tre delar av [School of Hard Knocks] som jag saknade. Hade gjort några försök själv och inte kommit fram till torn/flaggor etc först. Men Så fort jag fick en grupp med han i guildet som hjälpte mig så var tornet ledigt när vi kom fram och jag var först till flaggan och kunde fixa den medans han fick de att rikta uppmärksamheten på annat håll. Så nu är ångesten över. [What A Long, Strange Trip It's Been] blinka till på skärmen och en 310% drake kom på posten.

4 kommentarer:

Steph sa...

Vad roligt, och skönt att ha den avklarad! Grattis! :)

Qonos sa...

tack! skönt att lägga det bakom sig hehe

Unknown sa...

Stort grattis!! Själv så får jag vänta i ytterligare ett år då jag missade någon XXX Elder i en instans under Lunar Festival...

Qonos sa...

Tack!
Surt det där med att missa saker eller i mitt fall skit i det för jag tyckte det var jobbigt och tråkigt. Först senare kom jag ju på att jag skulle gå efter mounten. dryg väntan :(

Skicka en kommentar