torsdag 11 mars 2010

Varför Darkmoon Faire?

Ja fråga inte mig, jag har inte en aning. Kanske för [Insane in the Membrane], eller för en [Jubling] som jag såg Cidien hade fått av ett ägg. OK jag har förstått att det finns 3 olika grodor att köpa där, men det hela måste ha någon annan anledning. Eller har den ingen betydelse om man är level 80? Vad jag har förstått så är alla gear där för de som är lägre levlar, eller?
Jag kommer sticka och köpa lite grodor nästa gång om jag inte redan har betalt överpriser på dom på AH, men vad mer har jag där att göra?
Jag minns jag besökte en sådan under första månaden jag spela WoW, men sen dess har jag nog inte satt min fot på detta lilla event.

Någon som har lust att berätta vad mer jag ska göra där än att få lite grodor?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar