torsdag 11 mars 2010

Qonos of the Ashen Verdict

Då fick jag äntligen mitt bling bling igår, [Ashen Band of Endless Courage]. Surt var det bara att det verka vara en bra pug och jag får problem med uppkopplingen innan första bossen. Vilket i och för sig var bra att det hände där och inte efter bara en boss. Jag hade inte gillat att bli savead efter bara en boss. Men då jag vet att de fick ner minst fyra bossar så stör det mig nått enormt, men nu har jag resetat routern och det brukar lösa problemet. Så jag får leta ny pugg i helgen.

Titel i all ära men jag kommer nog fortsätta med min Brewmaster titel trots allt. Men ringen är inte helt tokig med [Enchant Ring - Stamina] och [Solid Majestic Zircon].

2 kommentarer:

Steph sa...

Gratulerar! ^^

Qonos sa...

Steph: tack! :)

Skicka en kommentar