tisdag 30 mars 2010

Sunwell Plateau

Igår fick jag [Sunwell Plateau]. Det finns en hel del gamla raider jag inte har kört och faktum är ju att en del av dom får mig nästan att vilja levla en alt för att köra dom i sina rätta levelnivåer.
Karazhan är en jag har hört många bra saker om och sen jag börja forska i möjligheterna i att köra Moroes ensam blir jag ännu mer sugen på att sticka in där med en full raidgrupp och köra genom alla bossarna.
Har insett att det ska gå att köra han solo även fast det var många i raiden som sa att det inte skulle gå när jag frågade där. Så kanske kan jag få tag i [Formula: Enchant Weapon - Mongoose] tillslut om det nu är så att han går att köra solo.
Någon som har testat?

Körde även Zul'Gurub solo igår igen, denna gången filmade jag det hela och kommer postat det senare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar