tisdag 30 mars 2010

Mitt UI

Screenshot från en runda i black temple, som DPS

Jag försöker att ha så lite addon som möjligt, men följande är det som bygger upp mitt UI

Sen använder jag även följande för att underlätta mig spelande med mera.

  • Deadly Boss Mods (För att veta när bossarna ska göra sina specialare)

  • Gatherer (Används av min alt)

  • GearScore (Tydligen ett måste om man ska pugga nuförtiden)

  • _NPCScan (För att hitta rare spawns i jakt på achievement i outland och northrend)

  • Auctioneer (Eftersom blizzards egna inte är bra nog)

  • Altoholic (för att se vad mina alts har i banken/väskorna)



Plus då en del "insticksaddon" till titanpanel.
Hade tänkt att posta en länk till mitt addon pack på curse men då jag inte får det godkänt där så får jag posta länken när jag väl lyckats klura ut vad det är de vill jag ska ändra. Då mailet jag får tillbaka säger att det kan bero på 3 olika saker, typ de 3 sakerna man bygger upp ett paket med där. Så det kan dröja ett tag...

2 kommentarer:

Nattkaja sa...

Ah, ser att du använder många av de addons som jag själv har! Tyvärr har något hänt med min X-perl så jag måste nog installera om den. Efter patchen beter sig ett antal addons lite märkligt...
Ska själv lägga upp vad jag använder, men det får bli när jag fått till det som jag vill! :) Problemet med att ha många alts är ju att man måste ställa in UI för varje gubbe...

Qonos sa...

därav har man inte så många alts ;)
jag har en bankalt enc DK slav och en mage (lvl20+) som någon gång kanske kommer levlas eller raderas.. thats it :)

Skicka en kommentar