onsdag 24 mars 2010

Rotface äntligen nere

För första gången sen ICC slog upp sina portar fick guildet in en andra raidrunda under en och samma raidperiod. Vi lyckades få ner Rotface och göra några försök på Valithria Dreamwalker. Varför vi inte gav oss på Professor Putricide istället vet jag inte, men jag följde raidledarens beslut. Lite drygt då jag kunde den taktiken men inte Valithra, men det verkar inte så jobbigt så hade vi bara haft några försök till så hade vi nog klarat av den fighten med.
Men som alltid i vårt guild, vi startar inte i tid. Igår kanske inte så mycket av slackers som brist på folk i guildet. Jag tror vi måste rekrytera 2-3 range DPS då det är oftast det som fattas.

3.3.3 är här, vad var det jag sa ;)

2 kommentarer:

Steph sa...

Grattis till killen!

Qonos sa...

tack :)

Skicka en kommentar