måndag 15 mars 2010

Questar i Outland

Outland. Kära gamla outland. Hehe.
Har gett mig tillbaka till outland för att fixa [Loremaster of Outland], vilket inte är så tråkigt som jag först trodde det skulle bli. Tvärtom är det rätt roligt att vara tillbaka till questandet lite. Problemet är dock att det tar tid, en fruktansvärd tid att flyga runt och fixa allt som ska fixas. Jag kör i mina tank gear mest för att jag omöjligt ska kunna dö. Och visst lite mindre DPS skickar jag ju ifrån mig men samtidigt är det inget som har någon större betydelse för allt man stöter på dör ganska snabbt i alla fall. En del saker för snabbt.
Jag märkte igår att det var lättare att klara av ett 5-manna level 70 quest än ett quest som gick ut på att när mobsen hade under 20% hälsa så skulle man göra en grej. Trotts att jag gick i tank gear och ändast köra auto attack så han de ibland dö innan jag han göra min grej.
Trots att jag igår kanske körde en närmre hundra quest vilket tog alldeles för många timmar så har jag fortfarande minst 65 quest kvar. Som sagt, det svåra är inte att göra questen utan att hitta alla. Saknar ett enda quest från [Into the Nether], och hittar det verkligen inte. Men jag hoppas att det dyker upp en questkedja som tar mig in där igen och avslutar det hela åt mig :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar