onsdag 17 mars 2010

Qonos The Guildleader

Jaha då var man Guildleader, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men vår gamla stack utan att säga alltför mycket. Visst kan jag förstå att han kan ha blivit besviken på att folk inte kommer online till raider. Men då får man ju lösa det som Guildleader och vill man lämna sin post så finns det ju olika sätt att göra detta. Men men nu är vi i en situation som är sämre än innan då jag inte riktigt vet om vi har folk att ens köra icc 10 manna nu längre. Men ett annat guild som är lite större, ok mycket större, vill raida med oss. Så det är inte omöjligt vi hittar något samarbete där. Men att slå ihop våra guild vet jag inte om jag vill. Gillar vårt lilla guild hehe.

Och skam den som ger sig, vilket jag i och för sig hade gjort.
Ett tag satt jag minst 20 minuter om dagen och försökte fiska upp en råtta i Dalarans kloaker, men gav upp den då den aldrig droppades. Och får då höra av en i guildet att han minsann hade fått den droppat två gånger. tack för den. Men så i förrgår sprang jag ner för att göra fishing dailyn och rätt som det var så ploppa [I Smell A Giant Rat] upp på skärmen.
Igår körde jag även Botanica i hopp om att hitta något quest, men icke dock så gick den ju utan större svårigheter att köra ensam och jag fick [The Botanica].

0 kommentarer:

Skicka en kommentar