torsdag 25 mars 2010

Nästa projekt: Cenarion Circle

Jag tror nästa faction jag ska hugga tag i att farma rep hos är Cenarion Circle så jag får min [Guardian of Cenarius]. Av vad jag har läst mig till så kan detta bli ungefär hur tråkigt som helst men man får väl sätta på en film på ena skärmen, hälla upp en öl och sen börja farma och försöka hitta lite AQ20 raider att joina. Som ni ser på bilden nedan har jag ju en del jobb framför mig.

Bara synd de ligger så off så det tar en halv evighet att ta sig dit, trotts att man använder portalen i Dalaran till Tanaris. Var lite snabbt i Silithus och insåg att där var en jäkla massa quest så de borde ju göra en del på min rep-mätare. Men jag har ju över 500 quest kvar att göra tills jag har [3000 Quests Completed] som jag i och för sig inte bestämt mig om jag orkar göra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar