lördag 20 mars 2010

Addon: Ogri'lazy

Det finns addon man använder dagligen och sen finns det de som man bara använder ibland. Detta är ett sådant addon som man bara har användning för om man är ute efter att få [Loremaster of Outland], [Fa-la-la-la-Ogri'la] eller om man repfarmar.
Questet går ut på att man ska minnas ordningen vissa färger lyses upp. Visst finns papper och penna eller att öppna en /s och skriva ner en sifferkombination eller vad man nu väljer. Själv gjorde jag det sistnämnda tills jag installera Ogri'lazy.
Detta addon tar fram fyra rutor man kan klicka på, går även att key binda.
Man klickar helt enkelt på den färg som lyser upp och får ut färg"koden" på skärmen. När man sen tryckt i rätt ordning så försvinner dom. Lite rörigt förklarat kanske men jag spelade in en film som visar det hela. Första gör jag utan att använda addonet, men ca 40 sekunder in börjar jag använda detta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar