måndag 22 mars 2010

Achievement jakt och nya bracers


Det har inte hänt sådär jättemycket i spelet nu mer än att jag har farmat lite reputation och achievements i Outland. Sen onsdagen förra veckan har jag fått dessa:
[Outland Dungeonmaster]
[The Arcatraz]
[The Black Temple]
[Tempest Keep]
[Nagrand Slam]
[Terror of Terokkar]
[Into the Nether]
[The Mechanar]
[Shadow of the Betrayer]
[The Steamvault]

Körde även en 25 manna ICC pug igår och fick mig ett par nya bracers: [Bracers of Dark Reckoning], så nu har jag bara 3 stycken ilvl 245 att ersätta (2 stycken ilvl 251).

Hade det inte varit för achievements så känns det som spelet är rätt dött just nu. Kör en kväll ICC 10 (förhoppningsvis 2 kvällar denna perioden), en ICC 25 och försöker hitta VoA 10 och 25 varje vecka. Har slutat att slaviskt farma random heroic en gång om dagen för frost då jag inte är i behov av fler frost mer än för OS.

2 kommentarer:

Dvärg warrior sa...

Oroa dig inte. Patch 3.3.3 kommer förhoppningsvid den här veckan.
http://www.mmo-champion.com/news-2/patch-3-3-3-this-week-blue-posts-comics/

Qonos sa...

ja men 3.3.3 ger mig inte så mycket mer att göra, om ens något. Det är först i 3.3.5 som det kommer komma något nytt, The Ruby Sanctum.

Skicka en kommentar