onsdag 24 februari 2010

UI - så har jag det

Screenshot från när jag gjorde VoA som DPS

Länge körde jag med Blizzards inbyggda UI utan att modifiera det speciellt mycket. Men efter att ha kollat på lite olika screenshot så blev jag sugen att testa på att ändra det och nu skulle jag nog inte kunna återgå till att köra standard varianten.

Visst mitt UI kanske inte är det snyggaste längre men det passar mig bra när jag spelar, och att bara sno någon annans UI rakt av fungerar väl sällan om ens någon gång.
Men det kom upp en forumstråd i vårt guildforum där man skulle posta sitt UI och skriva vilka addons man hade installerat.
Eftersom jag länge funderat på att göra ett packet av mina addons på curse, så tog jag tag i saken nu och la upp det under det fantasifulla namnet Qonos's Addon Pack. Som sagt inte snygg men fyller sin funktion och äntligen har jag samlat mina addons i ett paket så om något skulle hända med datorn så kan jag lätta komma åt alla igen utan att behöva sitta och försöka minnas vilka jag hade. Ett litet tips med andra ord :)

Mina addon är anpassade efter att raida med min main, samt plocka sten och blommor med min DK. Min death knight är förutom slav till min main även langare till min bankalt som bor i AH.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar