fredag 5 februari 2010

När guldet bränner i fickan

Igår satt jag och slötitta lite på AH när jag åkte buss hem från jobb (laptop och mobilt bredband, ftw!) och såg en godbit ligga där för 6000 guld. Mitt addon sa att det var 70% av priset för vad den har legat där för tidigare så där blev jag kanske lurad men efter att ha funderat en stund så tryckte jag på köpknappen och ångrade mig i samma stund. Sprang och hämta den och la ut den på AH igen till ett dyrare pris för att se om jag kunde tjäna lite på det hela. Stänger ner datorn och går av bussen.

Väl hemma slänger jag upp datorn igen, loggar in på min bankalt och plockar ner det från AH igen. Jag vill ju ha den själv på min main. Postar den till min main och loggar han. Sitter och tänker på mina 6000 guld och velar. Equipa eller sälja? Equipa eller sälja? Beslutsångesten är total hehe.

Nu sitter jag här med min equipade [Rowan's Rifle of Silver Bullets] och 6000 fattigare. Var det värt det? Nej antagligen inte...

Vinst:
13 Sta
7 Str
6 Dodge (0.15%)
34 Parry (0.69%)
4 Hit (0.12%)

Förlust:
28 Defense (5.69)

2 kommentarer:

Iesus sa...

haha, been there, bro! =)

magnus sr sa...

Hittade in till sist...Sitter på jouren och längtar hem till mina GRATISDOJJOR jag fick igår:D Har jobbat 12 timmar nu så man börjar bli lite seg hehe
Kul ide man^^

Skicka en kommentar