måndag 15 februari 2010

Lyckad helg


Blev en del spelande på kvällarna denna helg. Började fredagen med att köra VoA 10 och 25. I 25an droppades nya vantar och då jag bara hade frost för att köpa nya axelvaddar fick det bli ett par sådana med så jag kunde utnyttja set-bonusen. Sen satte jag sprätt på 12000 guld och köpa mig ett bar riktigt imba byxor. De kostade lite mer än vad jag hade beräknat så jag fick låna pengar för att gemma om och enchanta dom.
Men inga problem där inte, jag har numera även betalt skulden och ligger 4500 guld plus igen då jag vann raid rollen i den puggade ICC25 och fick [Belt of the Lonely Noble] som på vår server ligger på AH för en 8000 guld, men då jag var i penganöd krängde jag iväg den för 4500, och jag antar att den ligger ute på AH nu :)

Så i helgen blev det tre nya gear:
[Ymirjar Lord's Pauldrons]
[Pillars of Might]
[Sanctified Ymirjar Lord's Handguards]

Det vill säga en vinst på (inklusive gem och enchants):
1270 hp
2505 armor


Det enda sura är att jag puggade ICC25 och blev tvungen att avbryta efter en boss och såklart att jag blev av med alla guld. Men nu är det inte fler dyra saker jag behöver innan nästa expansion släpps så jag hinner nog få in lite nytt klirr i kassan.
Lyckades även få tag på en enchanter som gjorde Blood Draining på mitt vapen. Var lite skeptisk till den enchanten i början men efter min korta tid i ICC25 är jag väldigt nöjd med resultatet.

Blev även 80 nya achievement poäng, bland annat [The Twilight Zone (10 player)].

0 kommentarer:

Skicka en kommentar