onsdag 3 februari 2010

Lich king är här - döda han!

Längst in i detta kalla Icecrown citadel står han nu och väntar på att få slå ihjäl lite mobs eller ja det är väl spelare vi kallar oss. Själv har jag tyvärr en lång väg att vandra innan vårt guild kommer dit. Men samtidigt så gör det inte jättemycket då jag har nya utmaningar att se fram mot - även om det skulle vara kul att ha ihjäl han. :)
Själv har jag äntligen fått min cloak och får börja samla ny Emblem of Frost, och nu krävs det ett gäng, närmre 95 stycken för att få min chest. Jag har även börjat bli grymt sugen på att köpa grejer till ett par [Pillars of Might], frågan är bara om jag tycker det är värt 14k eller vad det skulle kosta. :) Jag är ju tyvärr (just i detta fallet) inte en massa alts som kan samla på sig frost och köpa på sig 8x[Primordial Saronite] (184 Emblem of Frost eller ca 13600 guld ).

Ta på halsduken och ge er in kylan och leta upp Lich King!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar