onsdag 27 januari 2010

Classic Raider

Igår loggade jag på för att köra min Daily Heroic Random för att få mina 2x[Emblem of Frost], passade även på att köra Patchwerk Must Die! för ytterligare 5x[Emblem of Frost].

Igår fick jag även lite snålskjuts för att avsluta min [Classic Raider] då de sökte folk för de tre sista bossarna i [Temple of Ahn'Qiraj] där jag aldrig tidigare varit. Så nu får man ge sig på raiderna i Outlands.
Trots att det fullkomligt regnade mounts där inne lyckades jag bara få tag på en Blue Qiraji Resonating Crystal. Så jag antar att jag kommer att ge mig in där igen för att få tag på de 3 andra färgerna med för att samla lite fler mounts till min [Mountain o' Mounts].
Hade varken ork eller lust att köra mer igår då jag var trött som f*n och av någon anledning låg jag runt 10-15 fps hela tiden. Ikväll blir det nog att ge sig in i ICC igen med guildet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar