måndag 20 december 2010

Ding!

I helgen nådde jag 85, vilket kanske var på tiden hehe. Har nog även haft en del tur för jag har mest questat i jakten på 85, och då samlat på mig DPS gear. Även kört 3-4 random som DPS, och tagit tank gear OS.
Men när jag dina 85 så hade jag högre ilvl på mina tank gear än dps, så det var bara att kasta in sig i 2 random efter ding. Sen var jag klar för HC :)
Dock inte kört någon hc än men det får väl bli ikväll eller så.

OK inte riktigt hela sanningen jag kasta ut 7000 guld på en sköld med: [Elementium Earthguard].
Har även gjort av med en 5000 guld eller så på att levla enchanting och JC (har inte orkat ta upp min DK till 80 ens sen vi flytta server, kommer antagligen att skrota den och flytta över min slav från Vashj). Antar att det kommer gå åt en j*vla massa fler guld för att få upp båda till max.

2 kommentarer:

Steph sa...

Grattis!

Qonos sa...

tack! :)

Skicka en kommentar