onsdag 24 november 2010

tänkte faktiskt spela idag

Men så sket det sig eftersom jag hade min gamla ipod touch authenticator inlagd och kom på att den är ju rensad. trodde faktiskt att en backup av den skulle fungera när jag körde in den i min nya iPhone. Men icke, så nu lär det ta några dagar innan detta är fixat och jag kan spela igen.
Får se om det är lika buggigt då som sist jag spelade..

Men OJ vad mycket man hinner med när man inte spelar, och det värsta är kanske att jag inte ens saknar spelandet nått nu när abstinensen lagt sig. Men jag ska ge det ett nytt försök nu och när Cata kommer, men det lilla jag har spelat sen de stora förändringarna så gilla jag inte vad som hänt. Kanske är det för att jag inte gett det tid, eller att jag varit för lat att sätta mig in i det eller så är det för att datorn laggat så mycket så det inte varit roligt.. Eller.... så har jag kanske tröttnat på spelet?

Vi får se jag ska ge det en ny chans iaf och se vad som händer...

Känns dock otroligt peppande att ni kommenterar på sidan fast jag inte skriver nått här.. man skulle ju nästan tro att ni saknar mig ;)
vi hörs nog ganska snart igen!

3 kommentarer:

Martin sa...

allt nytt är ju awesome! :)

Steph sa...

Blir lätt så när man inte spelar på ett tag, fast för min del brukar det alltid finnas någonting som lockar mig tillbaka i slutändan, haha.

Qonos sa...

ja men det verkar som sagt lika lätt att halka in i skitet igen hehe

Skicka en kommentar