tisdag 14 september 2010

Förberedelser inför Cataclysm

Det är antaligen cirka ungefär en 2 månader till Cata kommer och sen jag flytta server så har jag fått lvla upp en ny slav. Ok inte helt klar är på level 74 och Mining 421 och herbalism 274, men det hinner jag.
Min bankalt är iaf redo med level 10 och därmed sprint. Jag har även börjat få ordning bankaltens guild.
När väl cata kommer ska jag göra en worgen, antagligen priest eller ja nått annat. Men även detta kommer att bli en slav. Jag har inte tid att spela så mycket att jag kan hålla på att raida och geara upp en massa olika så att ha lite slavar fungerar perfekt. Worgen är mest för att få levla från början i nygammla världen. Men iaf, han/hon kommer att ha Alchemy och Blacksmithing eller Engineering. Detta väl förberett nu eftersom jag fick lvla upp den andra slaven.








Visst jag kommer behöva massa mer mats för att levla upp dom, men detta är ju en start i alla fall :) Kommer ju bli betydligt mer blommor och kvistar där när jag tar tag i att levla upp det där.
Detta + de cirka 33 000 guld jag har idag (vet inte vad jag ska köpa för att göra av med dom, kanske en Reins of the Traveler's Tundra Mammoth? Men annars vet jag inte. farmar inte guld men köper saronite för mina frost och kränger på AH (kanske ska börja köpa PVP gear för frosten istället så jag kan gå efter lite achivement i arena fighter)

2 kommentarer:

Steph sa...

Köp mammuten, perfekt att ha när man är ute och questar sen!

Qonos sa...

haha precis vad jag tänkte nu på lunchen med :)

Skicka en kommentar