torsdag 23 september 2010

Achievementjakt i BGs

Jag har kört lite BGs sista tiden för att få lite achievement och igår körde jag även weekly i 25 manna för att få lite nya där. Här är senaste tidens skörd.

22 september
[The Spellweaver's Downfall (25 player)]
[A Poke In The Eye (25 player) ]

18 september
[Bloodthirsty Berserker]
[Artillery Veteran]
[Explosives Expert]

17 september
[Stormy Assassin]

16 september
[Step Into The Arena] (så mycket gillar jag pvp hehe)

15 september
[Dwarfageddon (10 player)]

Ganska trött på ICC nu speciellt i ett guild som är vinskjutet efter semester uppehållet med en del av "core" som inte är där och en del som hänger med på raider och inte vet taktikerna ens i normal mode. Vi har inte ens gett oss in i RS med guildet. Så jag funderar på att skite i dom och börja pugga istället för där görs iaf hc mode i ICC utan alltför många misstag (om man har tur).

Lirar inte heller så mycket i betan eftersom jag fastna i en protal där med min main och det verkar inte som de vill hjälpa mig ut från den och worgen har jag spelat lite nu så nu blir det väl mest att se fram emot den 2 november som det ryktas om att cata ska släppas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar