måndag 14 juni 2010

Im still here...

Jodå jag lever och jag spelar lite fortfarande men inte lika intensivt då det är "sommar" och jag håller på att göra ny design på ett community jag driver vilket tar en hel del tid.
Guildet har fått ner LK, tyvärr var det typ det enda raidtillfället jag inte kunde vara med på och gick därmed miste på titeln.
Har även fått tre nya achivement sen sist, men mesta tiden går åt att questa när jag väl spelar och det är fortfarande 67 quest kvar i kalimdor. Mycket flyg till andra sidan världen hämta en sak, flyg tillbaka om och om igen. Detta plus att det börjar bli lite svårt att hitta quest gör att det inte går alltför snabbt.

1 kommentarer:

Steph sa...

Man ska ta vara på sommaren :) du lär få din titel snart med! Grattis till guildet!

Skicka en kommentar