tisdag 11 maj 2010

Loremaster-tävlingen har börjat

Tävlingen har nu börjat. Satte och prata med en kompis på ICQn och vi kom fram till att vi båda skulle gå efter Loremaster titeln. Jag har litet försprång då jag redan gjort Outland vilket han inte har. Men tävlingen ligger i att få [Loremaster of Eastern Kingdoms] och [Loremaster of Kalimdor] först.
Som allians har båda att man ska ta 700 quest per achievement och vi ligger hyffsat lika idag.

Jag
Eastern Kingdom: 462
Kalimdor: 202


Han
Eastern Kingdom: 449
Kalimdor: 223

Självklart måste alla tävlingar ha ett pris så den som förlorar får bjuda på en Duvel.

Må bästa man vinna :)

Det kan bli en ganska jämn fight. Visst jag spelar mer än han men lägger tid på raidande mer än vad han gör. Fast börjar han spela mer så kan det bli väldigt svårt för mig. Men vi får se vad som händer. :)

4 kommentarer:

Steph sa...

Lycka till! ^^

Qonos sa...

tack :) har ett långt jobb framför mig. Du som gjort den, måste man göra dungeoun questen eller klarar man sig utan dom?

Steph sa...

Jag gjorde de flesta i alla fall, inte alla. Bytte även faction med de där centaurerna i Desolace bara för att låsa upp tillräckligt med quester, haha, däremot har jag hittat en massa extra quester såhär i efterhand!

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=11621243&sid=1
Kolla den om du inte sett den, hjälpte mig en hel del!

Qonos sa...

tack.. kolla senaste inlägget här på bloggen. det hjälper enormt mycket i jakten på loremaster titeln :D

Skicka en kommentar