måndag 17 maj 2010

Jakten på Loremaster-titeln fortsätter

Eftersom jag har legat på sjukhuset med min son och bara haft tillgång till mobilt bredband så har jag inte kunnat raida (förutom en icc25 pug igår). Så på kvällarna när han somnat så har jag suttit och kört quest i Eastern Kingdoms.
Eftersom både jag och han jag tävlar med är lite highscore freak så satte jag ihop ett litet dokument som vi kan uppdatera och se hur vi ligger mot varandra (se bild). Hittills har det inte varit särskilt svårt att hitta quest i eastern kingdom och som det är nu ser det ganska lätt ut att hitta de sista 71 jag har kvar där, men jag antar att de sista 10 kommer att ställa till problem. Men men har hittat en hel del dungeon quest som jag hoppat över så jag får väl gå tillbaka till dom om det krisar sig.
Men från att ha legat efter i början har jag nu gått om och tagit en ledning med 55 quest. På mindre än en vecka har det blivit 167 quest (visst Stormwind och Darkshire var det mest att springa och prata med massa personer men i alla fall)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar