fredag 9 april 2010

Vad händer med din klass i Cataclysm?

Lite previews har släppts för vad som ska komma i Cataclysm. Du kan läsa om det i de olika trådarna här:
http://forums.worldofwarcraft.com[...]Id=78416&sid=1

Leta efter de trådar som heter nått med " Cataclysm Class Preview:" ;)

Själv har jag inte hunnit läsa warrior så noga utan mest snabbtittat på den och måste nog säga att jag inte hitta så mycket WOOOW! för en tank där. Men jag kan ha missat en massa och ska läsa det mer noggrant när jag har tid.

1 kommentarer:

Nattkaja sa...

Många nya saker på gång! Jag måste erkänna att jag är lite orolig. Har precis läst om Death Knights och eftersom min main just är en sådan så märker jag att jag förmodligen måste börja tänka om när det gäller mina runes (att gå från 6 st till 3, fast ändå inte på nåt sätt). Det är just typiskt, när man äntligen lärt sig utnyttja dem på exakt rätt sätt så ska de ändras. Men förmodligen är det en vanesak, precis som allt annat.

Intressant är dock att Blood DK ska bli en uttalat tank-spec! Kanske kan det bli en smula lättare för DK's att bli tanks nu, genom att de koncentrerar dessa abilities i ett träd. Den som lever får se!

Skicka en kommentar