fredag 5 mars 2010

Sjuk son och nerfat ICC

Har inte bloggat på ett tag då min son varit sjuk så jag har inte hunnit sitta vid datorn. framför allt så har jag inte varit på jobbet denna veckan.
Men det har hänt en massa i spelet och jag ska försöka hinna med det. En av de stora nyheterna är ändå kanske att ICC har blivit nerfat med denna buff Strength of Wrynn, heter anorlunda om du är hord men har samma effekt. Men detta verkar bara vara den första av liknande buffar då det i spelet finns liknande buffar med 5% steg upp till 30%. Buffar med samma namn som inte används någon annanstans. Så framtida nerfningar är väl bara att vänta skulle jag tro.

Fick även min [Ghoul Commander's Cuirass] av Lady Deathwhisper och har endast ca 1500 mer i rep kvar för att få exalted ringen av verdict gänget.

Ska försöka skriva lite i helgen om alla de mer eller mindre trevliga blue post som har kommit, i alla fall om de som gäller oss som tankar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar