måndag 29 mars 2010

Qonos, Guardian of Cenarius

Fixade mitt UI i helgen så har jag fått det att likna något igen och efter att ha spelat en del så har jag kommit fram till att det blev lite bättre än tidigare, men nu ska jag nog ta en backup på WTF katalogen medans det fungerar, så får man hoppas att det går att återställa nästa gång något sånt här händer.
Kommer att göra en post om mitt UI så fort curse har godkänt ändringarna i mitt paket jag har lagt upp där.
Igår blev jag äntligen klar med [Guardian of Cenarius]. Blev en hel del farmande av rep för Cenarion Circle i Silithus.
Så pass mycket att jag hade min HS där och skulle jag till Dalaran fick det bli omvägen via tournament med min [Argent Crusader's Tabard]. Men det var lättfarmat och en satans massa quest som gav bra med rep. Vet inte om alla var så effektiva att göra då en del tog bra med tid men det var i alla fall lite omväxling mot att bara stå och hugga ner låglvl NPCs. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar