tisdag 2 mars 2010

Önskelista - Icecrown Citaldel, 10 manna (normal)

Det börjar bli mindre och mindre saker jag vill ha i ICC 10-manna, vilket i och för sig är bra, men det får mig även att vilja gå vidare och göra 25 manna mer än via puggar. Så jag hoppas verkligen att vi kan få guildet att växa snart. De fyra översta på listan är sådana bossar vi klarar utan större problem vid det här laget så de ska ju inte vara omöjliga, men vapnet med Lich King kan jag nog drömma om ett tag till. Men en ny runda imorgon eller på torsdag så med lite tur kan något av dom droppa och jag kanske vinner /roll för en gång skull.

De saker jag vill ha i 10 manna är:
Neck - [Marrowgar's Scratching Choker] - Lord Marrowgar
Chest - [Ghoul Commander's Cuirass] - Lady Deathwhisper
Shield - [Neverending Winter] - The Gunship Battle
Wrist - [Gargoyle Spit Bracers] - Deathbringer Saurfang
Trinket- [Unidentifiable Organ] - Professor Putricide
Main Hand - [Troggbane, Axe of the Frostborne King] - Lich King

Kan ha missat något men jag tror listan är komplett.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar