tisdag 9 mars 2010

Dagens bekännelse: Jag är en nörd

Det är kanske så att det jag ska bekänna nu är lite väl nördigt och jag kanske kommer att bli stämplad för livet. Men vad gör man inte när man har tråkigt och är i behov av frostemblem?

Ibland när jag åker bussen hem från jobb så kopplar jag upp mig och loggar in på WoW för att sköta lite bankaffärer. Men på vägen hem igår ser jag att vi har WG, vilket vi inte haft under de gånger jag varit inloggad denna period. Så jag loggar min main och kommer med i en VoA 10 grupp. Börjar närma mig Malmö innan vi fyllt gruppen med 10 olika klasser.
Tack vare 2 rödljus och tät trafik hinner vi precis få ner bossen och jag får mina 2 frost emblem plus OS byxorna, [Ymirjar Lord's Legplates].
Snabbt ner med datorn i väskan och hoppar av bussen :)
Kanske lite väl nördigt, men vafan :) Bussresan gick i alla fall snabbare än vanligt :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Japp man! Det äääärrr du som är nörden!!
Mags dä

Qonos sa...

but atleast i got a chopper. noob :D

Sofia sa...

Ha! Det är ju vad jag alltid har sagt... :)

Skicka en kommentar