måndag 12 april 2010

Länktips: Gear Wishlist

Satt och surfade lite och råkade ramla in på Gear Wishlist. Själv använder jag ganska ofta maxdps.com eller wowhead för att undersöka vilka gear jag vill ha från olika ställen.
Jag gillar idén med maxdps, även om man inte alltid kan följa den till 100% utan få se lite vad man har för stats på de gearen man har. Jo man kan läsa in sitt armory där, men jag tycker det saknas en funktion där som visar vilka gear man har på sig just nu. Därför blev jag glatt överraskad att Gear Wishlist gör just detta, plus att man kan välja båda maxdps och wowhead där för att se hur de olika sidorna rankar de olika gearen.

Som sagt inte alltid det bästa att följa listorna direkt men kan vara enbra vägledning och denna sidan underlättade verkligen det hela.

http://gear-wishlist.appspot.com/

1 kommentarer:

Steph sa...

Skulle ju meddela när jag kom tillbaka till bloggandet och nu har det skett! Dock spelar jag ju inte alls lika mycket som förr, men några wowinlägg lär nog dyka upp :)

Skicka en kommentar