söndag 11 april 2010

Ännu mer puggande



Igår så skulle många i guildet gå med i en ICC25 pug som ett annat guild kör varje lördag. Mina lördagar brukar gå åt till att leka med min son men igår var jag barnfri och tänkte försöka komma med i puggen. Men icke, det visade sig att de körde med samma tanks varje vecka.
Så jag stack till outland och började farma lite rep. Rätt som det var kom det ett meddelande från raidledaren från puggen som ville ha med mig, de var vid professorn.
Eftersom jag inte kört den 25 manna tidigare så hängde jag på och vi fick ner den och 2 andra bossar ganska lätt. Sen upplöstes raiden för många var tvungna att gå.
Jag lyckades få ett drop, [Noose of Malachite], så helt i onödan var det inte jag missade weekly raid questet där inne och de 6 första bossarna.

Sen gick jag in på wow-heroes.com och insåg att det faktiskt bara är 3 bossar i ICC som jag inte fått ner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar